
Apex Auctions otwiera nowe biuro w Polsce
Z przyjemnością ogłaszamy dalszą ekspansję, tym razem na rynek polski.
Ten strategiczny krok stanowi ważny kamień milowy w naszej misji, jaką jest dostarczanie wydajnych, przejrzystych i opartych na technologii usług aukcyjnych dla branży maszyn używanych i restrukturyzacji firm w całej Europie.
Decyzja o rozszerzeniu naszego zespołu o nowe biuro w Częstochowie odzwierciedla rosnące zapotrzebowanie na rozwiązania w zakresie aktywów przemysłowych w Europie Wschodniej. Polska charakteryzuje się prężnie rozwijającym się sektorem produkcyjnym i silnym apetytem na innowacje, co czyni ją idealną lokalizacją dla kolejnego etapu rozwoju Apex.
Poznaj nowy zespół w Polsce
Zuzanna Bodziachowska-Kluza, Konrad Kluza, Sandra Symonowicz I Michał Kluska, odegrają kluczową rolę w ekspansji Apex w Europie Środkowej. Silna baza przemysłowa i strategiczne położenie Polski sprawiają, że jest to kluczowy rynek dla aukcji transgranicznych i restrukturyzacji aktywów w regionie.
/

Menadżer sprzedaży z wieloletnim doświadczeniem w sektorze maszyn do obróbki metalu. Specjalizuję się w wprowadzaniu nowych marek na rynek, budowaniu i zarządzaniu zespołami handlowymi oraz współpracy z klientami międzynarodowymi. W ostatnich latach odpowiadałam za rozwinięcie oddziału w Polsce międzynarodowej firmy aukcyjnej. Handel to moja pasja.

Doświadczenie zdobywałem w branży budowlanej i produkcyjnej, zajmując się produkcją, współpracą z klientami i koordynacją zespołów. W ostatnich latach rozwijałem polski oddział międzynarodowej firmy aukcyjnej, zajmując się pozyskiwaniem klientów i organizacją aukcji. Pasjonuje mnie praca w terenie i poznawanie nowych branż poprzez wizyty u klientów.

Od ponad 15 lat pracuję z ludźmi – głównie w sprzedaży i administracji. Zajmuję się obsługą klienta, sporządzaniem umów, zarządzaniem zamówieniami i dbam o wszystko, co związane z codziennym funkcjonowaniem biura. Lubię, gdy wszystko jest zorganizowane i dopięte na ostatni guzik. Cenię sobie jasną komunikację i dobrą współpracę – zarówno z klientami, jak i z zespołem.

Jestem inżynierem informatyki i absolwentem Politechniki Częstochowskiej. Przez 8 lat prowadziłem własną firmę świadczącą usługi CNC, a obecnie pracuję jako Koordynator aukcji i Asystent Kierownika Sprzedaży w branży przemysłowej. Specjalizuję się w obsłudze klienta, negocjacjach oraz budowaniu trwałych relacji biznesowych.
Zuzanna powiedziała: „Jesteśmy zachwyceni współpracą z Apex Auctions. Uważamy, że możemy połączyć międzynarodowy zasięg Apex z naszą wiedzą specjalistyczną w regionie. Dzięki pozycji lidera Apex wśród globalnych firm aukcyjnych i naszemu doświadczeniu, wierzymy, że pomażemy naszym polskim klientom w rozwijaniu nowych źródeł dochodu poprzez utylizację lub sprzedaż ich nadwyżek aktywów, urządzeń.
Łącząc globalny zasięg z regionalną wiedzą i doświadczeniem, Apex jest gotowy zapewnić jeszcze większą wartość naszym klientom w całej Europie.
Steve Dugard, dyrektor zarządzający Apex Auctions, powiedział: „Apex z przyjemnością wita Zuzannę i jej zespół w Grupie Apex. Wnoszą oni bogate doświadczenie, a co najważniejsze, lokalną wiedzę specjalistyczną w sektorze aukcji maszyn przemysłowych – idealne rozwiązanie dla rynku polskiego, co w połączeniu z globalną marką Apex i opatentowaną technologią aukcyjną zapewni naszym polskim klientom bezprecedensowy poziom profesjonalizmu i wiedzy”.